Marcin Chełmiński, Senior Consultant
Jest ekspertem w tworzeniu strategicznych taktyk uzyskania przewagi konkurencyjnej, marketingu strategicznym, optymalizacji procesów Supply i Demand Chain, tworzeniu wartości (Value Chain Analysis), zwiększaniu rentowności (ROI), programach restrukturyzacyjnych oraz "cost cutting", gdzie może się poszczycić wieloma sukcesami. Posiada doświadczenie w start-up'ach, motywowaniu zespołów, zarządzaniu zmianą, ustalaniem targetów, zarządzaniu w sytuacjach kryzysowych.
Umiejętność połączenia taktycznego i strategicznego myślenia, dbałość o szczegóły, zaowocowała znaczną poprawą efektywności obszarów, za które odpowiadał. Jego ekstrawertyczna osobowość, ponadprzeciętne umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kreatywność to cechy, dzięki którym potrafi tworzyć wiele długotrwałych relacji. Przyczyniały się one do zwiększania indeksu lojalności klientów, wpływała na zadowolenie klientów i zwiększanie wolumenu sprzedaży.
Jest absolwentem programu Executive MBA na University of Illinois, ukończył studia podyplomowe z Psychologii Biznesu oraz PR.